donderdag 16 maart 2017

Bessencapsules van Juice+

Weten jullie nog dat ik een tijdje geleden een artikel schreef over het voedingssupplement Alline? Alline is een voedingssupplement dat instaat voor gezond haar en nagels en werkt ook in op de huid.
Het is zo maar liefst mijn meest gelezen artikel van allemaal. Maar wisten jullie ook dat je soms moet pauzeren met zulke kuren met voedingssupplementen omdat ze anders gewoon niet meer werken? Je lichaam wordt dan immuun aan de stoffen die in het product zitten en je gaat er dus geen resultaat meer van zien.
Ik besloot na Alline nog eens iets anders te proberen en vertel jullie vandaag iets meer over mijn eerste ervaring met de bessencapsules van Juice plus.


Een tijdje geleden werd ik via facebook geconfronteerd met een foto die onrealistisch was, zo ver was ik al, maar toch heb ik mij laten overhalen. Jullie vragen jezelf nu af wat er dan op die foto stond? Wel er was een dame afgebeeld met prachtige lange, volle haren die mooi ingevlochten waren en bijna tot aan de poep van de juffrouw in kwestie kwamen. Iedereen weet natuurlijk dat dit haar voorzien is van de nodige extensions en pas gestyled en gevlochten is door een van de beste kappers in de buurt... Toch liet ik mij overtuigen en heb ik de bessencapsules van Juice plus gekocht.



Dit zijn volgens de verkoopster in kwestie de voordelen van deze capsules:
Ze zorgen voor gezondere haren, sterkere nagels en pakken cellulitis en spataders aan. Ook bepaalde huidproblemen zoals eczeem zouden kunnen worden verholpen met deze capsules.
De bessencapsules zitten boordevol antioxidanten ( 9 soorten bessen + rauwe cacao). Daardoor zou het de huid verstevigen, de elasticiteit verbeteren en zorgen voor een gezondere teint. 
Zoals hierboven reeds vermeld zou het ook helpen bij bepaalde huidaandoeningen zoals eczeem, acne, psoriasis enz. 
Er zou ook polyfenool inzitten, dit remt het verouderingsproces en herstelt DNA. 
Ook zou het ervoor zorgen dat je een sterker immuunsysteem krijgt en dus minder snel ziek wordt.

Toen ik dit allemaal las, had ik sowieso mijn twijfels bij verschillende beloftes. Zoals die van de cellulitis.. Geloof mij, ik heb echt al veel geprobeerd en weinig tot niks hielp.. Ook het huidproblemen lijken mij moeilijk te verdwijnen met een voedingssupplementje... Het kan natuurlijk wel maar eerst zien en dan geloven. Ik zou al heel blij zijn, moest mijn haar wat dikker en voller worden en mijn nagels terug wat sterker worden..



Ik besloot de bessencapsules te nemen en kreeg binnen een paar dagen al 2 potten opgestuurd met elk 120 capsules en de bedoeling is dat je 2 capsules per dag neemt, bij voorkeur bij het avondeten met een groot glas water. Het is dus een kuur van 4 maanden. Qua kostprijs zal dit ongeveer overeen komen met Alline. Niet goedkoop dus! Het mag dus best wel wat resultaat geven...

Ik neem de capsules nu een week en heb tot nu toe nog niets van de voordelen ervaren. Natuurlijk is dat normaal, zo'n supplement heeft nagenoeg altijd een inwerktijd nodig. Normaal gezien zou ik, volgens de dame die het product aan mij verkocht heeft, na 3 weken toch al resultaat moeten zien.
Het enige wat ik tot nu toe ervaren heb, maar dit kan natuurlijk ook toeval zijn, is dat de huid rond mijn oven plots heel droog is geworden. Zo droog zelfs dat het er rood uitziet en het een constant ongemakkelijk en trekkerig gevoel geeft... Maar zoals ik al zei, kan dit ook gewoon puur toeval zijn! 
Ik denk dat ik best nog een paar weken afwacht om een oordeel te vellen over de werking van deze capsules...



Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte! Als jullie dus benieuwd zijn naar de verdere uitwerking van dit supplement op mijn haar, nagels, huid, cellullitis enz hou dan zeker mijn blog in de gaten want binnen enkele weekjes  ben ik hier opnieuw met een update! 

Tot binnenkort, 

Liefs 
Sofie 
XoXo

3 opmerkingen:

  1. Hoi

    Ik was benieuwd naar je ervaring hier mee

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sofie,
    Ook ik ben gebruiker van de Juicy Plus bessen capsules en heel erg tevreden. Tijdens het gebruik van de capsules verbeterd de conditie van mijn nagels heel duidelijk zo ook de kwaliteit van mijn haar.
    Gebruik de capsules meestal een half jaar en daar weer drie a vier maanden niet.
    Is het een hulpmiddel voor vermindering van cellulitus ...nee. Voor de verbetering van de bloedsomloop...vast wel.

    BeantwoordenVerwijderen