maandag 21 september 2015

Lancôme shine lover lipstick

Hallo allemaal en welkom terug op mijn blog,

Ik heb voor jullie vandaag een review klaar van de Shine Lover lipstick van Lancôme.
Een tijdje geleden ging ik naar de Ici Paris hier in de buurt omdat ik eigenlijk heel benieuwd was naar de Clinique pop, je weet wel, die nieuwe van Clinique lipstick en primer in 1.

Ik was vooral geïnteresseerd in het primer gedeelte omdat ik van nature uit, erg droge lippen heb. Ik heb heel snel velletjes op mijn lippen en ik zit dan ook nog eens die velletjes eraf te pulken, wat het allemaal nog erger maakt.

Toen ik dit vertelde aan de verkoopster, zei ze mij dat ik beter de Shine Lover eens zou proberen. Deze lipstick garandeert 8u hydratatie en doet velletjes verdwijnen als sneeuw voor de zon. Zo benieuwd als ik was kwam ik dus niet met een Clinique exemplaar thuis maar wel eentje van Lancôme. Ik koos de kleur 212 Twisted Beige, een roos - beige achtige nude kleur die je amper op je lippen ziet.




Ik koos bewust voor een subtiel kleurtje zodat ik deze ook op mijn werk zou kunnen dragen. Het geeft je een soort 'my lips but better' effect. 

Dit is wat er bij de winkelbeschrijving staat:

"Een lippenstift belofte van schittering, frisheid en lichtheid. De eerste lippenstift voor een stralende teint die de glimlach verlicht en het gezicht een levendige glans geeft, onweerstaanbaar. De balsemtextuur smelt op de lippen en beschermt ze."

De lipstick brengt makkelijk aan en voelt meteen zacht aan. Je krijgt een mooie glans op je lippen en ze voelen meteen superzacht aan!
Het voelt net of ik lippenbalsem opdoe.
De lippenstift heeft een hele subtiele geur die snel verdwijnt van de moment dat je hem uiteindelijk op hebt.



De kleur was helemaal wat ik er van verwacht had. een lichte subtiele kleur die niet heel erg aanwezig is maar toch een subtiele touch geeft.

Door de textuur voel je niet dat je een lipstick op hebt. Enkel als ik in de spiegel kijk zie ik die mooie glans op mijn lippen die mij meteen een instant goed gevoel geven en mij en dan vooral mijn lippen, er gezonder doen uitzien.

De verpakking is heel gebruiksvriendelijk en de witte huls draait makkelijk open. De afwerking is luxueus met de zilverkleurige bloem bovenaan de dop.



De houdbaarheid van deze lipstick is, afhankelijk van hoeveel keer je eet en of drinkt, gemiddeld. Een keertje drinken overleeft hij wel maar als je een volledig menu ophebt denk ik dat je toch even zal moeten bijwerken. Dat is de keerzijde van de medaille natuurlijk.
Je kan niet én verzorgend én balsemtextuur én langhoudend samenvoegen, dat bestaat gewoon niet. Langhoudend staat bij mij gelijk aan uitdrogend.

Als je een lipstick wil die super gepigmenteerd is en uren houdt zonder dat je hoeft bij te stiften? sla deze dan even over.
Wil je een lipstick die je lippen niet alleen subtiel kleur geeft maar ook nog eens verzorgd en een mooie glans heeft?
Loop dan naar de winkel en kies een van de 15 kleurtjes die beschikbaar zijn in de Shine Lover reeks

Zo,
hopelijk hebben jullie er iets aan gehad
en tot de volgende keer

liefs
xoxo
Sofie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten