woensdag 16 september 2015

Australian Gold

Hallo allemaal,


Ik heb even geen blog geschreven omdat ik op vakantie ben geweest. Nu ik weer terug ben en uitgerust!,  ben ik weer helemaal klaar om verschillende producten voor jullie onder de loep te nemen!

Om in vakantiesfeer te blijven ga ik vandaag voor jullie 2 fantastische producten reviewen van Australian Gold. Ter voorbereiding op mijn vakantie en blootstelling aan de zon, ben ik naar de zonnebank geweest om mijn huid al van een bruin kleurtje te voorzien. Omdat ik mijn huid optimaal wil beschermen, verzorgen en een mooi bruin kleurtje wil krijgen in no-time gebruikte ik de Australian Gold Liquid Assets zonnebankcrème.



hier plak ik alvast de beschrijving van de site:
"Een fantastische parabenenvrije “ELITE BRONZER” in de serie” Ultra Products”. Een gepatenteerde 28-voudige bronzer die o.a. is samengesteld uit de allerbeste natuurlijke bronzers, het exclusieve Mahakanni extract en een superieure DHA mix. Niet alleen snel bruinen, maar ook een langdurig resultaat.

Champagne en kaviaar extracten zorgen voor een soepele en gezond uitziende huid en zwarte parelextracten, Aloë Vera en vitamine E herstellen de huid. De Premium Moisturizers (o.a. zonnebloemolie, mineralen, vitaminen en shea butter) houden de huid in optimale conditie en zorgen ervoor dat de bruine kleur extra lang blijft. Frisse “Sparkling Mimosa” geur."

Deze zonnebankcrème was volgens de uitbater van het zonnebankcenter waar ik ga een van de beste uit de reeks van Australian gold. Het voedt de huid, beschermt ze en zorgt voor een mooi en snel streeploos bruin kleurtje.

De crème heeft een luchtige textuur waardoor deze goed uitsmeert, de geur is echt zalig, echt helemaal mijn ding!

Wat ik ook erg leuk vind is dat de crème zo goed als direct in de huid trekt waardoor je niet dat glibberige gevoel hebt als je op de zonnebank ligt.

Davy, van het zonnebankcenter geeft mij nog snel de tip mee dat ik crème best niet direct afwas bij thuiskomst zodat hij nog even zijn werk kan doen, er zouden ook een soort after-bronzers inzitten waardoor je bruine kleurtje nog meer ontwikkeld nadat je zonnebankbeurt gehad hebt.

Het moet worden gezegd dat ik aangenaam verrast was met het resultaat! En dat al na één enkele zonnebanksessie van amper 16 minuten op een zonnebank van Ergoline meer bepaald de Esprit 770. Zeker niet de zwaarste in zijn soort, maar zowieso wat mij betreft de beste zonnebanken ever!




Mijn huid was mooi bruin en voelde zacht en gehydrateerd aan. Wat ik zelf ook zeer belangrijk vind is dat de bruine kleur die ontwikkeld word natuurlijk oogt en dat is zeker het geval! Ik zou niet willen dat ik er plots oranje of grauw ga uitzien. Het doel is uiteindelijk om er beter uit te zien en dat is zeker het geval met dit product.

Wanneer ik na enkele uren een bad neem is het net of mijn huid water afstoot. Je ziet op dat moment duidelijk dat de crème nog aanwezig is op je huid zonder vet of plakkerig aan te voelen (want dat haat ik). Zelfs na mijn bad voelt mijn huid nog steeds gehydrateerd en alles behalve uitgedroogd, terwijl ik een enorme droge huid heb, zeker mijn benen!

Voor een optimaal resultaat raad ik iedereen aan jezelf daarna in te smeren met een voedende bodylotion. Nu we het toch over Australian Gold hebben raad ik iedereen ten zeerste aan de Hemp Nation Pomaberry moisterizer/aftersun aan te schaffen! Dit is veruit de best hydraterende bodylotion ever! Deze is beschikbaar in verschillende geurtjes.

Tijdens mijn vakantie heb de Premium Coverage SPF 30 continuous spray met kona bronzer gebruikt. Dit is een zonnebrandcrème die zowel tegen UVA en UVB stralen beschermd.



Dit is wat ik op de site vind:
"Premium Coverage continuous spray met natuurlijke bronzer (Kona Coffee Bronzing infused). In SPF 30 en SPF 50 (high protection). Voor een supersnelle, donkere, egale, natuurlijke kleur. Met InvisiDry technologie, zodat de spraygel direct in je huid wordt opgenomen. Met o.a. Kakadu Plum (rijk aan vitamine C), vitamine E, groene thee extracten en acacia bloem extracten voor een uitstekende huidverzorging. Parabenenvrij, PABA vrij, olievrij. “CacaoDream” geur."

Als ik de eerste keer dit product gebruikte was ik aangenaam verrast door 1. de geur is fantastisch net een parfum! en 2. het laat een licht bruin kleurtje achter op je huid. Zo kan je perfect zien waar je al geweest bent en is ook een voordeel voor mensen met een witte huid die meteen een gouden gloed krijgen!

Het grote geheim achter deze zonnespray? ongetwijfeld de aerosol techniek die gebruikt werd om deze spray heel gelijkmatig op het lichaam aan te brengen waardoor insmeren overbodig word!

Als er een ding is dat ik niet graag doe is het wel je volledig insmeren met een dikke vette laag zonnecrème. Totaal niet nodig dus bij dit product!
Een mooi bruin, streeploos vakantiekleurtje is dus het resultaat!

enige minpuntje is dat de fles nogal snel leeg is, omdat ik me elke keer opnieuw moet insmeren als ik uit het water kom (wel waterresistant!) moet ik dus vrij dikwijls opnieuw sprayen! maar wat wil je als het zo makkelijk gaat!

Dit product koop ik volgend jaar zeker opnieuw! Ik hoop uit de grond van mijn hart dat dit soort sprays er ook komen met lagere factor.


Zijn jullie geïnteresseerd in deze producten ? Willen jullie nog meer zien en ontdekken?

ga dan zeker eens een kijkje nemen op de site van Bradford en Hamilton op www.australiangolddirect.com .
Deze firma is zeer betrouwbaar en heeft al jaren ervaring in het vak!




Special thanks to: Bradford en Hamilton die zonnebankcrème en zonnebrandcrème sponsorde en ook zeker aan Davy De Neve, uitbater van Suntimes in Averbode die me altijd bijstaat met raad en daad en het meest hygiënische zonnebankcenter in de buurt heeft.


liefs
Sofie
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten