woensdag 3 oktober 2018

4711 Remix Cologne

Ben jij ook iemand die z'n vakantiegevoel zo lang mogelijk wil vasthouden? Wist je trouwens dat je geheugen het beste dingen onthoud door ze te associëren met geur? Daarom hou ik ervan om na mijn vakantie zo lang mogelijk een parfum te gebruiken dat mij aan mijn vakantie doet terug denken. Dit jaar is dat Remix Cologne van 4711. Ik gebruikte dit parfum ook de hele week in Tenerife ! Telkens ik het nu gebruik denk ik terug aan mijn super leuke vakantie, de warme dagen en zwoele avonden, het lekkere eten, frisse lakens enzoverder. In deze blogpost ga ik ook iets dieper op de ingrediënten van dit speciale parfum!


De Remix Cologne is een zeer moderne weergave dan de klassieke 4711. Ik zou het het best kunnen omschrijven als fris en fruitig, vooral de appelsienen komen naar voren, en ideaal voor overdag en s'avonds.

Wat ik zo leuk vind aan een eau de cologne is zijn lichtheid! Zeker voor op vakantie is deze ideaal! Lekker licht en fris. Langs de andere kant blijft de geur van deze Remix Cologne erg goed hangen door de combinatie van de verschillende ingrediënten.

In de top vinden we bergamot, citroen en thee. Deze zorgen voor de lichte en frisse toets.
De hartnoten zijn neroli, bittere sinaasappel en gentiaan. Deze verzachten de topnoten zonder af te doen aan de citrustonen.
Ten slotte vinden we in de basis cederolie, kasjmierhout en muskus wat de Remix Cologne toch wat pit en warmte meegeeft.



Wat dit parfum nu zo bijzonder maakt?
Elk van de 7 belangrijkste ingrediënten van de 4711 original Eau de Cologne wordt 'remixed' in een limited edition. Orange bijt de spits af met een hedendaagse interpretatie; van zacht, fruitig, pittig tot een aromatische bitterheid.
Het is een frisse en verrassende compositie die de zon oproept, energie en de pure joie de vivre.
Een krachtige eau de cologne die je nog lang zal doen terugdenken aan de zomer van 2018!

De flacon blijft de klassieke en tijdloze versie die we van 4711 gewoon zijn! Erg mooi en prachtig retro. Vooral de gouden details zoals de dop vind ik prachtig!

Prijzen:
Remix Eau de Cologne natural spray: 100ml: 20.75 euro
Remix Eau de Cologne natural spray: 150ml: 27.30 euro

Verkrijgbaar bij de parfumerie en bij Di

Liefs
Sofie
Xx..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten