maandag 10 september 2018

Esmara By Heidi Klum Let's shake it up!

Ook dit najaar stelde Heidi Klum een nieuwe collectie voor op de Lidl fashion week! Deze najaarscollectie kan ik omschrijven als tijdloos klassiek en toch ook wel een tikje kleurrijk. Heidi Klum wil met deze collectie aantonen dat je kleuren kan en mag combineren en dat een klassieke outfit ook meteen wat meer 'power' uitstraalt met het juiste kleuraccent.
Ook benieuwd naar deze collectie? Lees dan snel verder!





Zoals jullie weten was ik over de vorige collecties van Lidl telkens tevreden. De eerste keren was het nog even zoeken welke maat ik juist nodig had want die klopten niet altijd helemaal. Tegenwoordig moet ik hier niet meer over twijfelen want de maattabel klopt nu volledig met mijn klassieke confectiemaat, ideaal voor als je online wilt bestellen!

De Let's Shake It Up collectie bestaat, zoals ik hierboven reeds schreef, uit klassieke stuks in vrolijke kleuren. Roze, rood, aubergine en beige stelen de show.




De eyecatcher van deze collectie vind ik persoonlijk de trench coat! Een prachtige jas die je eigenlijk het hele jaar door kan dragen en met werkelijk alles kan combineren! Ik kreeg hem in het zwart en vind hem echt top! Doordat hij gecentreerd is aan de taille en zijn ideale lengte ( ja ook voor kleine dames zoals mij met mijn 1.60m! ) slankt deze jas enorm af!
Je kan hem heel casual dragen op een jeans en blouse of trui maar je kan hem ook erg leuk dragen op een jurkje!




Hier draag ik een zwarte blouse en aubergine kleurige broek. De blouse is klassiek en gemaakt van 100% polyester. Deze blouse met lange mouwen is door zijn dunnere stof ideaal om te dragen bij de overgangen van het seizoen. Je weet wel, te koud voor een t-shirt en te warm voor een trui.
De blouse valt achteraan ook wat langer en slankt daardoor ook af, leuk pluspunt dus!




De broek is een superskinny jeans. Door de stretch in de stof zit deze echt als gegoten en voelt ze enorm aangenaam. Deze kleur is ook perfect voor de herfst en de winter en prima te combineren met allerlei kleuren.



Mijn favoriet van deze collectie is toch wel deze fijngebreide pull! De stof is super zacht door de viscose. Door de rolkraag is deze pull ideaal om te dragen tijdens de koudere dagen. Geloof me, als je deze koopt, doe je hem nooit meer uit!

Ook deze jeans is een superskinny en heeft dezelfde fijne pasvorm als die in aubergine kleur. Deze jeans is aan de zijkanten voorzien van een beige streep wat perfect combineert met de pull van hierboven. Echt een top combinatie!



Ten slotte hebben ze ook nog enkele leuke schoenen in hun collectie zitten waaronder deze lederen loafers. Ik ben iets minder fan van dit model maar ze zitten wel super comfortabel aan mijn voeten. Ik ben eerder fan van de lederen enkellaarsjes met hakje!



Hiermee lanceert Lidl opnieuw een budgetvriendelijke high fashion collectie voor een elegante, stijlvolle look!

Benieuwd wat er nog allemaal in de collectie zit?
Neem dan snel een kijkje op https://www.lidl-shop.be/nl-BE/acties/heidiklum-w1838
en reserveer als eerste jouw favoriete stuks via de pre order!


Trench coat: in store en online voor 29.99 euro
Blouse: in store en online voor 9.99 euro
Superskinny jeans: in store en online voor 14.99 euro
Fijngebreide pull:in store en online voor 9.99 euro
Lederen loafers: enkel online voor 19.99 euro

Liefs
Sofie
Xx..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten