woensdag 22 november 2017

Wonder'fully Real Mascara & Wonder Wing Eyeliner

Dit najaar word wat make-up betreft de nadruk vooral op de ogen gelegd. Buiten een perfecte huid die heel naturel moet lijken en een druppel lipgloss op je lippen, worden de ogen bij vele merken gitzwart opgemaakt. De ene met enkel mascara en andere merken zweren steevast bij een winged eyeliner. Winged eyeliner, prachtig toch? But we all know the struggle right?
Rimmel brengt speciaal de Wonder wing eyeliner uit voor alle meiden die net als mij niet altijd even makkelijk de perfecte wing tekenen. Met hun 2 in 1 eyeliner pen omlijn je niet alleen je ogen maar stempel je gewoon de perfecte wing !
Ook voor je wimpers wordt gezorgd, want met de Wonder'Fully Real mascara verrijkt met keratine en vezeltjes zorgen voor mega lange en volle wimpers met een natuurlijke resultaat.





* Wonder'Fully Real Mascara

Mascara is mijn go to make-up product. Zelfs op dagen dat ik helemaal geen zin heb om mij op te maken breng ik toch altijd een laagje mascara aan als ik de deur uit ga. ( Ok, niet altijd maar wel dikwijls :D ) Mascara geeft je ogen een meer wakkere blik en zeker in mijn geval brengt het toch wat leven in je gezicht. Of je nu enkel mascara gebruikt of je je smokey eye wil afwerken, vind ik het toch wel belangrijk dat mijn mascara mijn wimpers voldoende lengte en volume geeft. Ik vind het moeilijk om een goede mascara te vinden die beide kwaliteiten bevat. De ene geeft mooi volume maar geeft dan weer geen lengte of andersom.

Dit exemplaar van Rimmel geeft dankzij de toegevoegde vezeltjes extra veel lengte aan je wimpers. De gitzwarte kleur en de textuur van de mascara geven je wimpers ook meteen volume. Keratine verzorgd de wimpers. Bovendien is deze formule waterproof en blijft het de hele dag zitten! Ook dat laatste is voor mij een vereiste. Ik heb nogal eens last van tranende ogen en als je dan geen waterproof exemplaar hebt, zijn panda-ogen helaas al snel een feit.



De verpakking van deze mascara is vergelijkbaar met hun vorige versie. De roos-roze metallic huls valt op in je make-up schuif en het handvat van deze mascara ligt goed in de hand.
Het borsteltje met siliconen borstelhaartjes wordt door Rimmel de wonder precision brush genoemd en heeft de perfecte vorm voor het creëren van waaierachtige vollere en langere wimpers.
Het borsteltje heeft een piramidevorm. Aan de tip zijn de haartjes korter en verder worden ze langer. De haartjes hebben ook een roze kleur. Zo kan je perfect zien hoeveel product er nog op de haartjes hangt! Als je het roze door de borsteltjes ziet schijnen heb je niet veel product op je borsteltje.
Dankzij dit borsteltje krijg je geen klonters in je wimpers.

Het is even wennen wanneer je deze mascara voor de eerste keren gebruikt. Ik heb de indruk dat er net ietsje meer product op dit borsteltje hangt dan dat ik gewend ben. Ik ga dus even met het borsteltje langs de hals van mijn tube om overtollig product te verwijderen. En ja ik weet dat dit niet ideaal is maar dit werkt voor mij persoonlijk het best! :).
1 laagje met deze mascara volstaat voor een ultra mooi resultaat! Ik moet echt eerlijk toegeven dat deze mascara echt een verlengd effect heeft. Door de gitzwarte kleur en de samenstelling van de mascara lijken mijn wimpers ook voller! Ik ben fan!

* Wonder wing Eyeliner

Eyeliner maakt een look helemaal af! Of je nu gaat voor een naturelle look of een smokey eye of simpelweg geen oogschaduw, eyeliner maakt het plaatje helemaal compleet. De laatste jaren is de winged eyeliner hotter dan hot! En ook ik ben helemaal fan van deze wing aan het uiteinde van je oog! Het geeft je ogen een katachtig effect en staat gewoon bij elke vrouw stoer en sexy tegelijk.
Het enige nadeel van deze wing is de moeilijkheidsgraad. Ik zie er soms tegenop om deze wing te maken omdat ik bang ben dat ik mijn oogschaduw dan verpest. Een winged eyeliner is geen makkie en dat hebben ze bij Rimmel goed verstaan. Rimmel creëert speciaal voor ons vrouwen die niet altijd de perfecte wing kunnen tekenen, een eyeliner met vilten stiftje waarmee je je ogen kunt omlijnen én de perfecte wing kan stempelen.



De eyeliner met vilten punt is perfect om een eyeliner boven je ogen te trekken. De zijkanten van dit stiftje zijn zo gemaakt dat je er de perfecte wing mee kan stempelen. Hoe cool is dat ?
Nooit meer 2 ongelijke wings! De enige moeilijkheidsgraad die nu nog bestaat is de plaatsing van je stempeltje. Dit vergt in het begin wat oefenwerk maar eens je hiermee weg bent is deze stempel wing ideaal!
Ook deze is water- en veeg-proof en blijft dus de hele dag zitten! Erg leuk want niets zo hatelijk als je eindelijk de perfecte wing hebt getekend en die dan meteen weg veegt als je ogen beginnen te tranen.
Een ander pluspunt van dit stiftje is dat het niet zo snel uitdroogt! Dat probleem ondervind ik bij andere eyeliners van hetzelfde type al wel eens.



De verpakking van deze eyeliner is vrij klassiek. Een zwarte pen met gouden letters. Klassiek, makkelijk in gebruik en toch mooi.

Conclusie:

Beide producten doen wat ze beloven. Het is even wennen in het begin dat je de mascara gebruikt en het vergt wat oefening. De mascara verlengd je wimpers, maakt ze gitzwart en geeft volume zonder klonters.
Ook de plaatsing van je wing vergt wat oefening wanneer je de WonderWing gaat gebruiken maar eens je ermee weg bent is het zeker de moeite en wil je nooit nog wat anders gebruiken.
Prijs kwaliteit zijn beide producten zeker aanraders!
Oh ja nog een leuk weetje; Rita Ora is het gezicht van deze nieuwe producten en heb je haar wimpers al eens gezien? Ze waaieren nog ver uit boven haar perfecte winged eyeliner ;) .

Rimmel is verkrijgbaar bij de drogist o.a. Kruidvat, Di, enz
Prijs:
Wonder'Fully Real Mascara: 14.99 euro
Wonder Wing Eyeliner: 7.99 euro
Meer info op http://nl.rimmellondon.com/


Liefs
Sofie
Xx..








Geen opmerkingen:

Een reactie posten