vrijdag 17 november 2017

Heidi Klum Let's CELEBRATE feestcollectie van LIDL in PREVIEW!

Ik heb de eer en het genoegen om in preview deze prachtige collectie van Heidi Klum voor te stellen die Lidl uitbrengt deze de feestdagen!
Ik was al heel enthousiast over de vorige collectie en ook deze collectie overstijgt mijn verwachtingen!
Ik ben fan van deze Let's WOW collectie van Heidi Klum By Esmera!

De prijzen van deze collectie zijn dan ook nog eens heel erg aantrekkelijk! Sommige stuks kan je in de winkel kopen en sommige zijn enkel te koop via de webshop www.lidl-shop.be

Van de getoonde stuks in mijn video zijn hier de prijzen:
- Duffelcoat: 29.99 euro (web only artikel)
- glitter kleedje: 19.99 euro ( in store en online)
- satijnen top: 7.99 euro (web only artikel)
- velvet rokje: 9.99 euro ( in store en online)
- glitter jasje: 22.99 euro ( web only artikel)
- jumpsuit met ritssluiting: 17.99 euro (in store en online)
- kleedje met ruches: 29.99 euro (web only artikel)

De collectie komt uit op 4 december !!!!
Hou dus zeker de webshop in de gaten die dag en sta op tijd op die dag en rep je naar de dichtstbijzijnde Lidl winkel!



Mijn blogpost over de vorige collectie: http://beautytestersofie.blogspot.be/2017/09/esmara-by-hedi-klum-in-lidl.htm

Een blogpost over deze collectie komt er binnenkort aan! :)

Liefs
Sofie
Xxx..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten