dinsdag 4 april 2017

W7 voorjaarscollectie NIEUW!

Het merk W7 staat bekend om zijn goedkopere dupes van dure high-end merken. Zo hebben ze verschillende oogschaduwpalletten die zowel qua kleur als qua vormgeving zijn nagemaakt op de alom bekende urban decay oogschaduwpalletten maar dan uiteraard een stuk budgetvriendelijker!
Ik kreeg een aantal leuke producten van dit merk onder andere zo'n leuk oogschaduwpallet dat ik , samen met de andere leuke make-upjes, hieronder voor jullie ga bespreken, lezen jullie mee?

W7 is een bekend budgetmerk vanuit Engeland, dat zoals ik hierboven al zei, bekend staat voor zijn dupes van bekende high-end merken. Buiten hun bekendheid van hun dupes is het merk ook bekend om hun prijs-kwaliteit producten. Ze worden ook vaak als favoriet uitgeroepen daar hun kwaliteit gewoon erg goed is! Zeker als je in je achterhoofd houdt dat je maar weinig moet neertellen voor deze producten!


Allereerst ga ik jullie het nieuwe mighty mattes oogschaduwpalet voorstellen. Zoals hierboven reeds vermeld zal de vormgeving van dit palet jullie wel een beetje doen denken aan de bekende ooschaduwpalletten van Urban Decay.
Dit Mighty Matte palet bevat, zoals de naam zelf al zegt enkel matte kleuren. Ook dit jaar blijven matte make-up producten hot en W7 speelt daar natuurlijk goed op in.
Het palet bevat 12 matte kleuren die helemaal op mijn lijf geschreven staan. Ik hou van natuurlijke beige en bruintinten, ik ben vooral fan van warme kleuren op mijn gelaat en dus ook op mijn ogen.
Dit palet bestaat vooral uit warme beige-oranje en bruintinten. Aangevuld met een koele roze, bruin, grijs en zwarttint is dit palet compleet voor verschillende ooglooks mee te maken.
Van een subtiele lente look naar een zwoele smokey eye. Het kan allemaal met dit palet.




De verpakking dan. Het stevige doosje is gemaakt vanuit een soort metaal waardoor het er zeer stevig uitziet en ook zo aanvoelt. Het sluit goed en blijft ook dicht als je het bijvoorbeeld meeneemt in je handtas. Er zit ook een leuk kwastje bij met aan de ene kant een sponsapplicator en aan de andere kant een soort blendkwastje. Ik prefereer mijn eigen kwasten te gebruiken maar ik vind dit zeker wel handig om on the way even bij te werken. Ik mis misschien wel een klein spiegeltje aan de binnenzijde van het deksel van het doosje, dat zou het plaatje compleet gemaakt hebben!
Wat ik wel heel leuk vind aan dit palet is dat de kleuren allemaal een naam hebben gekregen! Ik weet niet waarom, maar ik vind het gewoon leuk om te zeggen dat je een beetje van amen! in je arcadeboog gebruikt en nadien wat diepte aanbrengt met cannanball, leuk toch?




Aanbrengen; De kleuren brengen makkelijk aan, ik moet wel zeggen dat ze een beetje droog en kruimelig aanbrengen waardoor je dus wel wat fall-out krijgt onder je ogen.
Het palet is wel zodanig samengesteld dat alle kleurtjes perfect bij elkaar passen en dus is het maken van een ooglook kinderspel! Blenden gaat ook makkelijk en de kleuren vloeien mooi in elkaar over. Het pigment is ook ok, zeker niet slecht maar als je ergens een accent wil leggen moet je die kleur misschien nog even opnieuw aanbrengen na het blenden.
Voor mij persoonlijk had er iets meer verscheidenheid in de kleurtjes mogen zitten, zo vind ik dat Jupiter, Amen! en Sex Bomb en Winter, Cannonball en The Fab Four vrij gelijkend zijn. Langs de andere kant is dat minieme verschil in kleur weer heel mooi als je die kleuren allemaal gebruikt om 1 ooglook te maken, zo creëer je een gesofisticeerde look met verschillende tinten van de dezelfde kleur.




Een volgend product dat ik voor jullie ga bespreken zijn de Strobe Time palletten! Ook deze palletten zijn gecreëerd op de nieuwste trend, strobing! Deze deden mij meteen denken aan de ultieme Glow kits van Anastasia Beverly Hills , Misschien niet zo zeer qua verpakking (maar toch zie ik wel een gelijkenis ) maar zeker wel qua product!
Ze komen in 2 kleuren, Its Glow Time en Vivid Glow.
Its Glow Time is een koel highliter palet met koele roze-tinten terwijl Vivid Glow een warm kleurenpalet aan highliters heeft. De palletten bevatten volgens de achterzijde elk een strobe kleur, bronzer, blusher en highliter. Ik vind persoonlijk dat het allemaal highliters zijn en gebruik ze dan ook liever zo, maar iedereen staat vrij om ieder product naar eigen wens te gebruiken uiteraard :) .



De verpakking is klassiek. Een zwarte vierkante, plastic verpakking met doorzichtige rondjes op de plaatsen waar de highliters zitten, zo kan je meteen zien welke kleuren er in dit pallet zitten en dat vind ik wel handig! Zeker als je ze , zoals mij allebei hebt! De verpakking is aan de bovenkant voorzien van gouden opschriften wat het geheel wel wat chiquer doet ogen. Op de achterkant van de verpakking staat nog gedrukt welke kleur, volgens hen kan worden gebruikt om te 'stroben', bronzen, highlighten en blushen.









Aanbrengen: Deze highliters zijn wel een beetje romiger dan de oogschaduws en bijgevolg ook minder poederig. Het pigment van deze highliters vind ik zeer goed! Niet te metallic maar ook niet te weinig. Iemand die van een hele felle highlight houdt komt hier zeker aan zijn trekken, maar ook iemand die het liever subtiel houdt, vind in dit pallet zeker zijn zin! Een totaalpakket dus voor elke gelegenheid! Ik ben zeker een fan van dit product en vind het zelf zeker dé perfecte dupe van de anastasia glow kits!






Een volgend product dat helemaal aansluit bij bovenstaande is het Hollywood Bronze en Glow palet.
Dit product, dat al een tijdje in het gamma van W7 zit, sluit wel aan bij de nieuwste strobe en bronze trend. Het contouren is zo 2016. Bij de nieuwe trend mag je bronzer terug een gezonde glow bevatten en mag het allemaal een tikje donkerder.




Ook deze poeders zijn qua pigment zeer dik ok! De verpakking is in een leuke bronzen kleur en voorzien van verschillende sterretjes wat het geheel wel leuk en fleurig maakt.
Deze bronze en glow wordt gezien als de perfecte dupe van het bekende Charlotte Tilbury contour en highliter setje en wou ik jullie in deze review dus niet onthouden ;).





Een laatste product uit deze categorie is de Strobe&Go strobing stick in de kleur moonlight. Deze champagnekleurige créme-achtige stick is perfect om nog snel even je jukbeenderen te voorzien van een extra dosis gezonde gloed. Deze stick is volgens mij een beetje gebasseerd op de nieuwe phyto blushes van Sisley die ook een mooie highliter in hun assortiment hebben. Natuurlijk is deze veeeeeel budgetvriendelijker ;).




De verpakking is een zwarte tube met roze-paarsachtig glanzende teks en beige dop. De stick is net als een lipstick 'uitdraaibaar'.

Aanbrengen: Voor deze stick heb je eigenlijk geen kwast meer nodig, je tekent gewoon wat strepen op je gelaat waar je een mooie glow wilt, en werkt deze kort wat uit met je vingers en je mooie glow is klaar! Wat ik superleuk vind aan dit product is dat het geen glitters bevat, want ass you all know, ik haar glitters op mijn gezicht. Ik hou enorm van een mooie glow maar er mogen echt geen glitters inzitten voor mij.. Voor je het weet hangt je hele gezicht onder de glitters en lijk je wel een levende discobal. Dit product komt dus tussen mijn favorieten te liggen.




De prijzen:
- W7 Mighty matte oogschaduwpalet: 8.99 euro
- Strobe time pallet: 6.95 euro
- Hollywood bronze&glow: 5.99 euro
- Strobe&Go stick: 4.49


Neem zeker ook eens een kijkje op de site www.w7cosmetica.nl voor een overzicht van de volledige collectie. W7 is ook te koop bij DI en Dreamland!


W7 bracht ook nog een aantal leuke lipproducten op de markt waaronder de metallic mattes lipsticks, metal pout matte lip gloss en mijn favoriet de skinny lipping matte nude liquid lipsticks.
Als jullie benieuwd zijn naar deze producten moeten jullie zeker mijn blog in de gaten houden want mijn ervaring met deze lipproducten komt binnenkort online! :)


Liefs
Sofie
XoXo








Geen opmerkingen:

Een reactie posten