maandag 20 juli 2015

Yves Rocher monoï de Tahiti body shampoo

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie de Exotische bodyshampoo van Yves Rocher, dit product kan je gebruiken voor zowel je haren als je lichaam te wassen. Dit is handig voor als je weinig tijd hebt of voor op vakantie.





De flacon is simpel maar mooi, er staat een afbeelding op die een instant vakantiegevoel geeft, met een strand, palmbomen en bloemen. De gele dop past mooi bij het geheel maar vind ik eerlijk gezegd niet zo handig, zeker niet als je valse nagels hebt is het niet zo makkelijk :-(. Het product zelf heeft een azuurblauwe kleur die mooi bij het geheel past.
Wanneer je de flacon opent ruik je meteen de exotische monoï geur, ik vind de geur echt heeeeeerlijk!
Het grote verschil met deze bodyshampoo tegenover de andere shampoos en showergels is dat de geur van dit product ook nog in je haren en op je lichaam zit nadat je jezelf hebt afgedroogd en aangekleed. Ik ruik spontaan aan mijn haren wanneer ik het met dit product gewassen heb. Ik gebruik wel geen conditioner hierna om de geur niet te verliezen, ik laat mijn haren daarna gewoon aan de lucht drogen.

Ik vind het prijs - kwaliteit een super super super product! Bovendien is de shampoo gemaakt van 100% natuurlijke producten en bevat het geen parabenen of ethoxylaten.



Ik heb van dezelfde lijn ook nog de exotisch geparfumeerde bodyspray en de exotische tiaré-olie, als jullie hier meer van willen weten zal ik hier later ook nog een review over schrijven :-). Als jullie verzoekjes hebben voor andere producten of merken hoor ik het graag !

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad en tot de volgende keer !

liefs
Sofie
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten