dinsdag 20 december 2016

mijn eerste Polette!

Diegene die mij op instagram, facebook en twitter volgen, weten ondertussen al dat ik af en toe een bril draag.
Enkele jaren geleden merkte ik dat mijn vertezicht niet meer zo goed was en liet ik mijn ogen testen.
Het verdict was er ik had een lichte afwijking van -0.50 en -0.75.
Een bril voor in de auto was dus zeker aangewezen.


Nu zag er ik niet meteen tegenop om een bril te dragen maar ik kijk er ook niet bepaald naar uit.
Een bril kan een prachtig modeaccessoire zijn maar ook een last.
Ik vond het dus wel belangrijk dat ik een bril had die goed bij mijn gezicht past, goed zit en groot genoeg is zodat ik niet constant op m'n montuur moet kijken.
De opticien van dienst deed z'n job prima, alleen aan de kassa viel ik bijna van m'n stuk.
Wat een bedrag!

Daarom ging ik op zoek naar een alternatief! Ik wou dezelfde kwaliteit, duurzaamheid en draagcomfort voor een veel lagere prijs!
Zo kwam ik terecht bij Polette. Polette werkt zonder tussenpartijen en kunnen dus zo de prijs drukken.




Polette weet precies wat modeliefhebbers willen zonder af te doen aan de kwaliteit én dit alles voor een veel lagere/betere prijs.
Met een collectie van meer dan 900 modellen met 28 kleurenopties kan je eindeloos combineren. Welke smaak je ook hebt, je vind sowieso wel iets wat je staat.
Zo kan je kiezen tussen smalle monturen of iets bredere monturen en wordt bij elk model apart alle afmetingen vermeld! Zo krijg je een perfect zicht over je bril en hoe hij je zal passen.







Toch nog een vraag? De online chatdienst helpt je graag verder! Ook de klantvriendelijkheid dragen ze hoog in het vaandel. de gecertificeerde opticiens helpen je met de 5 type klazen en 4 brekingsindexen. Multifocale glazen? Zonnebril? Meekleurende glazen?
Polette got it all!




Ook de site waarop je je bril besteld is zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk hanteerbaar. Zo kan je sorteren op soort, montuurmaat, montuurvorm, prijs en kleur.

Ik bestelde het model Herley. Ik vond dit een zeer trendy en tijdloos montuur én niet duur!
Voor 9.99 euro heb je trouwens glazen (van een kleine afwijking tot 2.) met ontspiegeling en kraswerend laagje!
Daarna kies je (optioneel) een kleur van je glazen en daarna kan je kiezen om je recept van de oogarts zelf in te vullen of het te uploaden.
Daarna kan je nog een leuk hoesje of poetsdoekje kiezen voor een zeer aangenaam prijsje.
Ik koos nog een hoesje in de kleur 'Happy Gold' Wat perfect bij mijn bril past en lekker handig is om je bril op te bergen.


Omdat je bril nog gepersonaliseerd moet worden en omdat ze aan elk model de nodige aandacht wordt besteed duurt de bestelling ongeveer 12 werkdagen. Dat is niet zo lang als je je bedenkt dat je bij de opticien minstens even lang ( maar meestal langer! ) moet wachten.



Toen ik mijn pakketje thuis gestuurd kreeg, zag ik als eerste een kaartje zitten met de gegevens van Polette voor als ik nog vragen zou hebben.
Toen zag ik mijn bril en ik was op slag verliefd! Dit was echt helemaal wat ik wou. Een licht gevlamd montuurtje dat je zowel in de winter als in de zomer kan dragen.
Ook mijn bijbesteld zakje, een stofdoekje en nog een ander apart zakje werd meegeleverd.





Mijn montuur zat als gegoten, niet te vast, niet te los en de maat is ook perfect hetzelfde als op de site vermeld staat.

Ik heb ondertussen al een paar keer op de site gekeken en ik heb echt nog een heuse wishlist aan Polette brillen! Ook voor de zomer, zitten er enkele superleuke zonnebrillen tussen!
En voor die prijs kan je er al eentje (of 2 of 3 of.. ) meer permitteren en er echt een mode accessoire van maken ! :)

Dank u Polette om ervoor te zorgen dat we vanaf nu onze bril kunnen afstemmen op onze outfit, of was dit nu andersom ;)

Mijn model Herley, met mijn afwijking, zonder gekleurde glazen, met ontspiegelde en kraswerende glazen kost 42.98 euro. Mijn bijhorend zakje in goud kost 4.99 euro.
 www.polette.nl 


Liefs
Sofie
XoXo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten