maandag 17 oktober 2016

Evenement Sisley

Een tijdje geleden was ik opnieuw uitgenodigd op het evenement van Sisley in Brussel, herinneren jullie nog de prachtige locatie waar het evenement vorig jaar doorging?
Foto's en sfeerbeelden van vorig jaar evenals wat achtergrondinformatie kunnen jullie
nalezen op  http://beautytestersofie.blogspot.be/2016/03/sisley-event-in-la-patinoire-royale.html
Deze keer ging het door in het opleidingscentrum van Sisley zelf, eveneens te Brussel. Ik was erg benieuwd want ook deze locatie was nieuw voor mij. Het was mij vorige keer al duidelijk dat de mensen van Sisley veel aandacht schenken aan de aankleding en decoratie van hun evenementen.
Ook deze keer was het niet anders. 

Bij het binnenkomen werden we verwelkomt door een fluffy en cosy tapijt en een supergezellige roze! sofa. Het tafeltje was versierd met roze rozen, de decolleté crème en prachtige juweeltjes van Barbara Louys.





Aan de rechterkant werd mijn aandacht meteen getrokken door de jungle wand die speciaal was opgesteld voor de nieuwe collectie voor de gemengde tot vette huid namelijk Aux Résines Tropicales. Uiteraard verwijst deze tropische setting helemaal naar de ingrediënten in deze productlijn!



Voor- en achteraan het lokaal mochten we genieten van wat lekkere hapjes en drankjes. Superlekkere bagels met diverse soorten belegsels en lekkere fruitige drankjes konden mij zeker wel bekoren.



Aan de achterkant van het lokaal werden we voorgesteld aan de double tenseur. Een product waarvan elastiekjes als uithangbord dienen. Een nieuw en onmiddellijk strakmakende verzorging voor elk huidtype.




Ook de bestaande verzorgingsproducten werden allemaal tentoon gesteld zodat we een mooi overzichtje hadden en we elk product konden bewonderen.






En aan de andere kant van het lokaal stond de prachtige makeup stand van Sisley met al hun bestaande producten en konden we tevens kennis maken met enkele nieuwe kleuren van de phyto eye twist én hun nieuwe phyto lip twists in 2 nieuwe kleuren in een trendy, matte versie!

Om heel hebberig van te worden dit mega grote make-up display van Sisley! 


Niet te vergeten dat er ook een superhandige lippenbalsem is uitgekomen! (helemaal links) 

Een van de visagistes bracht bij mij een van de nieuwe kleuren aan en het stond echt prachtig! De houdbaarheid heb ik meteen uitgetest door erna een bagel en een donut op te smullen. Ik kan jullie alvast verklappen dat ik hier erg blij mee was (de houdbaarheid bedoel ik dan, het eten was zeker ook ok :D)  ;).

Op het evenement maakte ik voor het eerst kennis met Ellen van Ellenismyname!
Dankje Ellen voor het leuke gezelschap !


Ook komt Sisley met een nieuwe foundation met een prachtige verpakking! Een foundation die anti age werking die voor elk huidtype kan! 

Het leuke aan dit event was dat elk product z'n eigen standje had met, uiteraard, bijpassende decoratie. Er was een soort doorschuifsysteem zodat je bij elk standje de uitleg kreeg over de nieuwe producten.




Ook dit jaar droop het enthousiasme bij de medewerkers en de visagisten eraf! En dat is mooi om te zien. De mensen die de uitleg gaven waren erg gemotiveerd en stonden voor 100% achter hun producten. Zeker bij Chantal die, wat mij betreft met haar energieke persoonlijkheid, toch een beetje het uithangbord is voor Sisley op de evenementen. De kennis van deze mensen is enorm, van verpakking tot kleur tot ingrediënten, op alles kunnen ze je een bondig antwoord geven.

Ook wil ik zeker Cathy en Saar bedanken voor de gastvrijheid en het persoonlijke ontvangst. 
Als kers op de taart kregen we een leuke goodiebag mee naar huis met enkele nieuwigheden! Als jullie dus in detail willen weten wat ik uitgebreid testte van de nieuwe producten van Sisley, hou dan zeker mijn blog in de gaten want hier komt binnenkort een uitgebreid artikel van online!



Tot binnenkort
Liefs 
Sofie 
XoXo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten